Μικρές στιγμές





Βρέθηκα και σήμερα στο γνωστό μου σταυροδρόμι
Στάθηκα στη μέση του σταυρού και άρχισα να σκάβω
Έβγαλα έξω το σεντούκι, που είχα κρύψει πριν από καιρό
Άνοιξα με δυσκολία την σκουριασμένη κλειδαριά


Κάθισα οκλαδόν μπροστά του κι άρχισα να μετράω
Σύντομα τελείωσα την πρώτη μου στοίβα-ήταν μικρή
Μικρές στιγμές, μικρά μαργαριτάρια, στιγμές γέλιου
Μικρές στιγμές, χρυσά νομίσματα, στιγμές συνενοχής
Μικρές στιγμές, λαμπερά πετράδια, στιγμές αγάπης


Έβγαλα την μικρή μου ζυγαριά και την έστησα μπροστά μου
Άρχισα ξανά να μετράω με αγωνία την άλλη μου στοίβα-ήταν μεγάλη
Μικρές στιγμές, γκρίζα χαλίκια, στιγμές λύπης
Μικρές στιγμές, σταχτιά βράχια, στιγμές απόγνωσης
Μικρές στιγμές, μαύρα βουνά, στιγμές πόνου


Για μια ατέλειωτη στιγμή ισορρόπησαν
Σύντομα όμως το βάρος του πρώτου δίσκου ήταν αισθητό
Ανακουφισμένη άρχισα να μαζεύω και πάλι τα πολύτιμα αγαθά μου
Τα κλείδωσα όλα ξανά στο μεγάλο σεντούκι νιώθοντας ανάλαφρη
Το έθαψα και πάλι στο γνωστό σημείο


Προχώρησα ευθεία , συνεχίζοντας τον δρόμο μου
Δεν θα άλλαζα ρότα , ούτε αυτήν την φορά
Κρατούσα στο χέρι το γνωστό μου καλαθάκι
Έριξα μέσα βιαστικά τον ανέξοδο έρωτα και τις μικρές στιγμές του
Σφύριξα ένα τραγούδι αγαπημένο και χαμογέλασα μετά από πολύ καιρό

13 σχόλια:

  1. "μικρές στιγμές είναι η ζωή
    και όποιος πολλές κερδίσει
    ευτυχισμένος και ήσυχος
    τραβάει προς την δύση!"
    (σοφά λόγια..Κρητικά!)

    ..πολύ όμορφο καρδούλα μου και πολύ αισιόδοξο!!!
    μια γλυκιά καλημέρα από την φιλενάδα σου
    Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κι από μένα Κωνσταντίνα μου
    Είπα να σας ξαφνιάσω λιγάκι :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ χαίρομαι!!! να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΞΑΦΝΙΑΣΕΙΣ .ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΣΟΦΑ ΚΡΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσες κι αν είναι οι στιγμές που μας πλήγωσαν, που μας έφεραν δάκρυα στο πρόσωπο...πάντα ένα χαμόγελο και μία θετική σκέψη είναι αρκετά για να τις κάνουν να φαίνονται λίγες...
    Όπως όλα όσα γράφεις, έτσι κι αυτό...με εντυπωσίασε και μ'έκανε να θαυμάσω γι'ακόμη μία φορά το ταλέντο σου! :)
    ~Φαίη~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ, αγαπημένη μου Φαίη, για τα χαμόγελα, που μου χαρίζεις..βαραίνουν κι αυτά στο ζύγι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ειδικόν βάρος των όμορφων στιγμών, είναι πολύ περισσότερο απο το ειδικόν βάρος των λιγότερο όμορφων στιγμών..

    άλλωστε προσφέρουν ωραιότερες ανα-μνήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μετά την δήλωση του διακεκριμένου επιστήμονα μπορώ άνετα να συνεχίσω εμπεριστατωμένα το δρόμο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχα

    καταπληκτική..

    κατά της πλήξης δηλαδή..

    συνέχισε παιδί μου..

    συνέχισε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κουβαλάω κι άλλα στο μικρό μου καλάθι, καλέ μου Ευρύνοε..ειδικά όταν πάω στο δάσος κι ανταμώνω επιστήμονες και τρελούς (και οι δύο σαφώς πιο επικύνδινοι από τον λύκο!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα είδα στο βίντεο-θρίλερ..

    μπρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή